Support
Home Support

Support

Vanuit ons kantoor in Deventer staan wij klaar om u te helpen in het gebruik en beheer van SuperOffice - en All-CRM software. Voor SuperOffice verzorgen wij de 1e lijns ondersteuning en zetten wij uw verzoek door naar SuperOffice Benelux indien noodzakelijk. Ook kunt u voor SuperOffice vraagstukken direct terecht bij de helpdesk van SuperOffice. Mail hiervoor naar:



support_blx@superoffice.com

Of bel 073-6919192




Bent u online SaaS klant of heeft u vraagstukken m.b.t. All-CRM producten dan kunt u mailen naar:



support@all-crm.nl

Of bel 0570-502030



Alle werkzaamheden met betrekking tot problemen die aantoonbaar zijn veroorzaakt door tekortkomingen in de software van All-CRM komen voor rekening van All-CRM. In alle andere gevallen zullen wij de support werkzaamheden met een minimum van 30 minuten, op basis van daadwerkelijk bestede tijd, tegen ons standaard uurtarief (Eur. 131,25 excl. BTW ) doorbelasten.

Dit is niet van toepassing op klanten met een ticket abonnement. Wij bieden u verschillende ticket abonnementen al vanaf Eur. 50,00 excl. BTW per maand.


Hoe kunnen we u helpen?

Teamviewer

Voor ondersteuning wordt gebruik gemaakt van een remote viewer. Klik op de knop om het te starten.

Start Teamviewer