Automotive
Home Oplossingen Automotive

Ken uw klant!

Het klantgedrag verandert snel. Klanten zitten online en komen minder snel naar de showroom. Op het internet kan men eenvoudiger prijzen vergelijken en maakt men online afspraken. Uit recent onderzoek is gebleken dat de klant minder merkentrouw is en gevoelig is voor reviews over uw bedrijf. U kunt zich dus niet alleen onderscheiden in het verkooptraject, maar wordt ook beoordeeld op uw after- sales activiteiten. De hoogste tijd om ook uw klantbenadering hierop af te stemmen, de klant centraal te stellen en de klant te volgen. U kunt zich onderscheiden door op het juiste moment met een persoonlijke benadering de klant te contacteren. Dit betekent wel dat u overal en altijd goed geinformeerd moet zijn over uw klant. Wij bieden CRM oplossingen op maat om uw leads effectief op te volgen en alle klantcontacten centraal te borgen voor uw organisatie. Met onze Customer Service oplossing handelt u alle verzoeken in uw Klant Contact Center effectief af. Door onze oplossing te koppelen aan uw Dealer Management Systeem of Lease pakket beschikt u direct over al uw basis klant- en voertuig-/contract gegevens. Met onze webtrackings kunt u uw klant volgen op uw website en krijgt u op het juiste moment automatisch een bericht om de klant te contacteren.


Klantverhalen

Hieronder vind u de ervaringen van enkele klanten.