All-CRM - LinkedInConnector
Home Producten All-CRM software LinkedIn Connector

LinkedIn Connector

Gebruikt u LinkedIn als social media communicatie platform, dan is LinkedInConnector het product voor u! Met LinkedInConnector kunt u eenvoudig uw LinkedIn contacten importeren en bijwerken in SuperOffice CRM. Op deze wordt u CRM systeem automatisch bijgewerkt indien uw relaties veranderen van baan en/of er gegevens wijzigen. Op deze eenvoudige wijze houdt u uw SuperOffice CRM systeem actueel en bespaart u veel tijd.

Productpresentatie

Uw voordelen

Toevoegen en bijwerken van LinkedIn relaties in SuperOffice CRM

SuperOffice contacten worden bijgewerkt vanuit uw LinkedIn relaties

Overzicht van alle wijzigingen sinds de laatste update

LinkedIn Connector bespaart u veel tijd



Prijzen:

Licentiekosten per gebruiker bedragen € 10,00 per maand (excl. BTW) .
Boven de 50 gebruikers zijn de prijzen op aanvraag

De contract periode bedraagt 12 maanden. Jaarlijkse onderhoudskosten zijn inclusief.

Voor ondersteuning t.b.v. het inrichten van het product bieden wij consultancy diensten aan.

LinkedInConnector is beschikbaar voor SuperOffice versie 8.0, 8.1, 8.2, 8.3.
Ook beschikbaar in de appstore of SuperOffice online

Contact:

Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact met ons op.