Vermogensbeheerders

Vanuit de klantbehoefte

Voor vermogensbeheerders en financieel dienstverlenende bedrijven is het steeds belangrijker om aantoonbaar de zorgplicht naar de klant te optimaliseren. De AFM wenst dan ook inzage in de wijze waarop het relatiemanagement plaatsvindt. Met onze speciaal voor de Vermogensbeheerders ontwikkelde SuperOffice CRM oplossing stellen wij de kantoren in staat om in te spelen op de steeds veranderende klantbehoefte en te voldoen aan de door AFM gestelde eisen. Wij bieden kantoren die aangesloten zijn bij Insinger Gilissen de mogelijkheid om kwartaal rapportages automatisch te archiveren op de klantkaart in SuperOffice CRM. Op deze wijze zijn de gegevens geborgd en kunnen ze eenvoudig gecommuniceerd worden met de klant. Door de centrale registratie van alle klantcommunicatie en - informatie met daarbij de automatisch klantherkenning door telefonie integratie kunnen jou medewerkers op professionele wijze de klant van dienst zijn.
Wij bieden een zeer laagdrempelige basis implementatie in onze online beveiligde SaaS omgeving waarbij wij onze SuperOffice CRM oplossing inrichten op basis van een vooraf ontwikkelde blueprint. Daarnaast trainen wij jouw medewerkers en verzorgen wij het functioneel beheer. 

Bekijk referenties

Wij gebruiken cookies om uw bezoek te analyseren en optimaal te informeren. Tevens gebruikt onze website cookies om bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics. Lees onze privacy voorwaarden.